דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


15 דברים שמומלץ לעשות כדי להביא יותר מבקרים לדף העסקי בפייסבוק 

מאת    [ 20/01/2013 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2030 פעמים ]


    • חשיפה נכונה בפרופיל

כדי שהרבה מהחברים והמבקרים בפרופיל האישי יוכלו להגיע ביתר קלות מהפרופיל לדף העסקי, חשוב מאוד ליצור קישור נוח ונגיש. את הקישור הזה יוצרים באמצעות כניסה לכרטיסיית אודות בפרופיל, ובמשבצת של תעסוקה ולימודים להוסיף בצורה מדויקת את שם הדף העסקי.מרגע שעשינו זאת, הקישור לדף זמין ונגיש בקלות מתוך הפרופיל.


    • קישורים באתר

באתר האינטרנט שלנו נוסיף קישורים וכפתורים בכל דף שיקשרו לדף העסקי שלנו. בנוסף נשים באתר גם את הקובייה מראה מה בעצם קורה בדף שלנו. בצורה זו, כל מי שמבקר באתר, האפשרות להגיע לדף העסקי תבלוט לו לעין, ואם בתיבה גם יראה משהו שימשוך עוד יותר את עיניו, סיכוי גבוה מאוד שיגיע לביקור


    • קישור מדף תודה

נאמר שיצרנו קמפיין כלשהו, עינו דף נחיתה, גולשים הגיעו ומלאו את הטופס שבו. כעת אנחנו שולחים להם  מכתב תודה. בדף הנחיתה עצמו, כי כך צריך, לא היו כלל קישורים חיצוניים. בדף תודה, דווקא מאוד רצויים קישורים כאלה, ואחד מהם יהיה קישור לדף העסקי בפייסבוק


    • QR קוד

בכרטיס הביקור שלנו, ובכל מקום חוץ אינטרנטי אחר בו יופיע פרסום שלנו, נוסיף גם קוד QR שסריקתו תוביל אל דף הפייסבוק העסקי שלנו


    • כתיבה בדפים של אחרים

כאשר אנחנו כותבים בדפים עסקיים של אחרים, וכאשר הכתיבה הזאת קשורה לתחום העסקי שלנו, נקפיד שבשלב של הכתיבה הזאת נעשה זאת כדף ולא כפרופיל.

דרך נוספת לכתוב בדפי פייסבוק עסקיים של אחרים, היא לכתוב משהו בדף שלנו ולדרבן את הגולשים לבצע שיתוף לדף העסקי שלהם (אנחנו יכולים לשתף בעצמנו רק לדפים שאנחנו מנהלים).


    • כתיבה בקבוצות

כאשר אנחנו משתתפים בקבוצות עניין בפייסבוק, בין אם כאלו שאנחנו מנהלים אותן, ובין אם אחרות, ניתן מידי פעם לצרף קישור אל הדף העסקי שלנו. רצוי שהקישור יהיה ענייני, למשל כזה שיוביל לדיון כלשהו, בו נבקש מהחברים להשתתף.


    • השתתפות בפורומים

בתפוז, וואללה, נענע ומקומות נוספים יש פורומים רבים. בין אלה יש גם פורומים לא מעטים שמתאימים לנו מבחינה עסקית. חשוב מאוד להצטרף לפורומים הללו, להשתתף בהם בצורה עניינית ולא בוטה, ולצרף לכל מה שאנחנו כותבים בפורומים חתימה. בחתימה חשוב מאוד גם לשלב קישור לדף העסקי שלנו בפייסבוק.


    • תגובות בבלוגים

ברשת ניתן גם למצוא בלוגים רבים בהם נוכל להשתתף. לכך יש שתי דרכים אפשריות: האחת היא באמצעות תגובה על רשומה שנכתבה בבלוג, האחרת באמצעות כתיבת רשומה ככותב אורח בבלוג. גם כאן בסיום חשוב מאוד להוסיף חתימה עם קישור לדף העסקי.


    • מודעות בפייסבוק

יש שתי דרכים לפרסום מודעות פייסבוק. מודעות "רגילות", דומות למודעת בגוגל, רק עם תמונה. הדרך השנייה  היא פרסום של סטטוס שנכתב בדף. בכל מקרה, המודעה שולחת את גולש אל הדף העסקי שלנו. מומלץ מאוד להשתמש בשתי האפשרויות.

10. הזמנת חברים

מתוך הדף העסקי מומלץ לפנות אל חברינו ולהזמינם להצטרף אליו.

11. סטטוסים מעניינים

הסטטוסים שאנחנו כותבים בדף העסקי צריכים להיות מגרים את העין ואת הלב / האינטלקט של הגולש ורצוי גם מעוררים לתגובה. ניתן לכתוב שאלות, דברים שדורשים תגובה, קריאה לפעולה ועוד.

12. תמונות וסרטוני וידאו

סטטוס יהיה  מושך אפילו יותר אם נצרף אליו תמונה או אפילו סרטון וידאו, אז כדאי להשתדל לעשות זאת.

13. פרגונים

מי לא אוהב שמחמיאים לו ומפרגנים לו? כתבו בדף העסקי שלכם סטטוס המלצה על בעל דף עסקי אחר, שתפו זאת לפרופיל האישי שלו (לפני כן ודאו שאתם חברים), ותחשפו את הדף העסקי גם לחבריו שאינם חבריכם.

14. שמור לי ואשמור לך

אם יש מי תרצה להועיל לו והוא יועיל לך, הצע לו לפרסם סטטוסים ופתקים אצלך, ובקש לפרסם גם אתה אצלו.

15. דואר אלקטרוני

בסיום כל מכתב רשמי עסקי, חשוב להוסיף חתימה עם קישורים חשובים, כולל קישור לדף הפייסבוק העסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב